Thursday, April 23, 2009

S...A...T...E...

Sesiapa yang pernah pergi ke Segamat, pasti tidak akan lupa pergi ke D'Anjung Bendahara... Sesiapa yang pernah makan sate di sana, pasti akan pergi buat kali keduanya.... Satenya sedap. Hampir setiap kali aku ke sana, aku akan makan sate... Oleh kerana terlalu menikmati keenakkan sate ini, sampai sekarang barulah aku sedar, rupa2nya kedai nie ada nama... Nie lah namanya... D'ANJUNG BENDAHARA.....

D'Anjung Segar nama diberi, sate segar dijual di sini
Sate daging dan ayam yang sangat manis dan lembut... Sedap...
Rugi, siapa yang tak cuba...
Lagi sedap kalau sate ini dibuat oleh Kak Ina..

Aku tak dapat abiskan, sebab perutku dan perut kak Wan dah terlalu kenyang...
Banyak sangat Kak Ina sediakan...

4 comments:

Rina said...

bengong jer...

korang ni takde keje eh? bila masa nyer korang snap gmbo tu? sib baik korang tak dajal kan akak jd model. hahahaha...

*DiaNaDiN* said...

daia
rugi kita x amik gambo kak ina bertudung towel kn??
klu x lagi ramai org dtg kedai kak rina kn??
x menang tangan nnt :)

Rina said...

kwang... kwang... kwang...

jgn harap la beb. gua pandai elak py.

halimunanisasi said...

haha..akupun baru perasan yang kedai ko ade name..dapatkan satey kak rina dipasaran...