Wednesday, December 3, 2008

Tempat Mencari Rezeki

Kini aku mencari sesuap nasi di perantauan orang. Tidak pernah terlintas di hatiku untuk berjauhan dengan keluarga. Dah rezekiku di sana. Nak buat macam mana. Aku sudah berkhidmat di Universiti Tenaga Nasional sebagai seorang technician selama 5 bulan lebih. Banyak pengalaman yang aku pelajari. Aku telah ditempatkan di Unit Perkhidmatan Pengurusan Harta (PPH). Kawan-kawan di sini semuanya dapat memberi kerjasama yang baik kepadaku. Apa yang penting, kerjasama....Senang skit kerja dengan lelaki nie. Tak banyak cakap. Perangaiku pun dah macam lelaki.Hehehe.............


Unit Perkhidmatan Pengurusan Harta (PPH).
Inilah departmenku.

Belakang : Angah, Mat Jan, Rosdi (bos aku), Bomoh, Khai n Masrizal.
Depan : Kak Ain n Aku.
Civil staff kecuali Kak Ain sebagai kerani.
Seorang yang tak ada di sini iaitu Ibrahim. Dia cuti atas urusan keluarga.
Belakang : Mu'az n Ding
Depan : Abang Mubin n Abang Fit
Mekanikal staff.

Belakang : Adik Hafiz (Pelajar praktikal) n Mat Pet
Depan : Wak Senan n Abang Zizu
Electrical staff

Barisan Mat-mat rempit... hehehe...

Belakang : Abang Man, Abang Zaman, Abang Saiful, Pak Mus n Abang Sab

Depan : Pak Deris n Abang Zizi

2 comments:

Rina said...

huyoo... byk nyer kumbang kat dept ko daia. sian ko jd bunga sekuntum. tp best kan, ramai org sayang.

Daia said...

Nak buat macam mana kak.. Tapi seronok la juga sebab mereka semua boleh bantu daia bila daia memerlukan pertolongan mereka.. Akak, tak nak ke, joint satu department dengan daia kat sini?