Thursday, September 11, 2008

Dugaan Hari Pertama Bersahur

Hari ini merupakan hari pertama saya bersahur. Selama ni bangun sahur, minum air je. Kalau tak pun minum air dengan makan mamee. Hehehe...
.
Hari ni saya bersahur kerana saya ada lawatan tapak untuk projek baru. Balik daripada site, saya terus pening. Kepala pun berat. Mata berpinar. Tekak loya. Sebab ape? Sebabnya saya dan Hafiz, terpaksa tunjukkan kontraktor tempat kumbahan.
.
Ya Allah, hanya Dia sahaja yang tahu. Inilah kali pertama saya tengok tempat kumbahan. Apa nak buat, dah itu tugas seorang juruteknik. Ingatkan, sebelah petang nak pergi tengok landskap. Tapi tak larat. Duduk je la kat office.

3 comments:

Rina said...

aiyoyo... ko gi tgk loji kumbahan ke? yg size kolam olimpik tu ke daia? eeeuuuuwwwww...

klu muntah, batal pose tau! hahahaha...

dulu tiap ari tgk anak murid dlm kelas, skrg tiap ari tgk benda baru kat luar kan daia? err... loji kumbahan tu kira benda baru ke? hehehehe...

Daia said...

ye la kak... logi kumbahan tu benda baru bagi daia... ada technician yang dah masuk kat dalam tu... nie semua dugaan kak... nak buat macam mana...daia just tengok dari atas je.. tapi nampaklah segala jeli2...hahahaha..

Ahmad Nawawi Yaakob said...

terima ksh ingat nak wish my bday ge.. posa tu elok2 tau.. ya ustazah..